2019 Veteriner Ücretleri

Ocak 22, 2019

Evcil hayvanlarınızı ihtiyaç halinde yada rutin kontrolleri için veteriner kliniğine götürmeniz gerektiğinde akla gelen sorulardan biridir veteriner ücretleri. Gün içerisinde;

• veteriner ücretleri?
  • evcil hayvan aşı fiyatları?
  • veteriner muayene fiyatları?
  • İstanbul veteriner ücretleri?
  • kedi kısırlaştırma ücretleri?
  • köpek kısırlaştırma fiyatı nedir?
  • veteriner aşı fiyatlar nasıl?

gibi birçok soru alıyoruz. Bu sebeple bilgi amaçlı bir yazı hazırlamak istedik.

Evcil hayvanınızı götürebileceğiniz veteriner kliniği, veteriner polikliniği yada hayvan hastanesinde uygulanan fiyatlar her yıl bulunduğunuz ilde yer alan Veteriner Hekimler Odası tarafından belirleniyor. Belirlenen veteriner fiyatları ilgili kurumların uygulaması gereken taban (asgari) fiyatlardır. Bu sebeple her veteriner kliniği yada hayvan hastanesinde fiyatlar farklı olabilmektedir. Bazı kliniklerde bu ücretlerin üzerine ek ücretler koyulabiliyor, bazı klinikler ise sadece listede bulunan fiyatları uyguluyor. Ancak listedeki fiyatların altına inilmesi mümkün değildir. Bu sebeple kliniğinize gitmeden listeye göz atmakta fayda var.

İstanbul Veteriner Ücretleri

VetArt Veteriner Kliniği olarak İstanbul Anadolu Yakası genelinde hizmet sunmaktayız. Bu sebeple sayfamızda Türk Veteri̇ner Heki̇mleri̇ Bi̇rli̇ği̇, İstanbul Veteri̇ner Heki̇mler Odası tarafından belirlenen 2019 yılı veteriner ücretleri bulunduğu listeyi paylaşıyoruz. Listeye aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz. Listede ev ve süs hayvanları için ücret tarifesinin yanı sıra çiftlik hayvanları içinde ücret bilgisi bulunuyor. Evcil hayvanlarınız için (kedi, köpek ,kuş vb.) muayene ve klinik ücretleri, görüntüleme ve tanı ücretleri (Radyoloji, Tomografi, MR, Ultrasound, Endoskopik muayene gibi), aşı fiyatları, parazit uygulama fiyatları, ameliyat fiyatları ve veteriner diş hekimliği gibi bölümlerin alt sınır ücretlerini bulabilirsiniz.

2019 Yılı Veteriner Hekim Ücret Tarifesi

Posted in Blog