Evde Veterinerlik Hizmeti

Evde veterinerlik hizmeti

Evde Veterinerlik Hizmeti

evde-veterinerlik-hizmeti

Hayatımızın vazgeçilmez bir parçası olan evcil dostlarımızın sağlığı ve mutluluğu, bizim için her şeyden önce gelir. Ancak, zaman zaman sevimli dostlarımızın ihtiyaçlarına anında yanıt vermek ve onlara en iyi bakımı sağlamak, gündelik yaşantımızın yoğun temposu içinde zorlu bir görev haline gelebilir.

İşte tam da bu noktada, sizin ve sevimli dostlarınızın hayatını kolaylaştırmak amacıyla “Evde Veterinerlik Hizmeti” ile karşınızdayız! Biz, evinizin konforunda, sevimli dostlarınızın stresini en aza indirerek, onlara özel ve kişiselleştirilmiş veterinerlik hizmeti sunuyoruz.

Evde Veterinerlik Hizmeti uygulaması, çeşitli sebepler ile veteriner kliniğine ulaşamayanlar için önem arz ediyor. Peki evde veterinerlik hizmeti ve genellikle birlikte tercih edilen pet taksi hizmeti tam olarak nedir? Neleri kapsıyor? Bu hizmetleri alabilmek için hangi şartları yerine getirmeniz gerekiyor? Bu konuda en fazla aldığımız soruları mümkün olduğunca cevaplamaya çalıştık.

Evinizde, sevimli dostlarınızın rahatlığını düşünerek, deneyimli ekibimiz ile kapınıza geliyoruz. Rutin kontroller, aşılar, tedaviler ve acil durum müdahaleleri için uzman kadromuzla hizmetinizdeyiz. Evcil dostlarınızın sağlığı bizim önceliğimizdir.

Evde Veterinerlik Hizmeti Nedir?

Evde veterinerlik hizmeti yıllardır sunulan bir hizmetimiz. Peki nedir evde veterinerlik hizmeti ve neleri kapsıyor kısaca açıklayalım. Evcil hayvanlarımız ailemizin üyesi. Onların sağlıklı, bakımlı ve mutlu olması bizim en önceliğimiz. Düzenli olarak veteriner muayenesini yaptırıyor, rutin ve düzenli olarak yapılması gereken aşı ve uygulamalarını yaptırıyor, pet kuaför ile bakımlarını yaptırıyoruz. Ancak günlük koşuşturma, ulaşım yada farklı sebepler ile rutin kontroller ve sağlık takibi aksayabiliyor.

Düzenli olarak ziyaret ettiğiniz veteriner kliniği evinize çok yakın olmayabilir. Veteriner kliniği seçiminde yakınlıktan ziyade kliniğin hizmet kalitesi daha önemlidir. Bu aşamada bazen vakit kısıtlılığından bazen de ulaşım zorluğundan dolayı rutin kontroller için veteriner kliniğine ulaşmak zorlaşabiliyor. İşte evde veterinerlik hizmeti burada devreye giriyor. Evinizin konforunda rutin kontroller, düzenli yapılması gereken uygulamaları ve bakım için hizmet alabilirsiniz.

Mesafe dışında da ulaşımı zorlaştıran sebepler de vardır. Evcil hayvanınız büyük boy cinslerden olabilir, yaşlı veya hareket kabiliyeti kısıtlı olabilir. Tüm bu durumlar için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Evde Veterinerlik Hizmeti Neleri Kapsıyor?

• Periyodik aralıklarla yapılması gereken muayene ve sağlık takibi
  • Evde aşı uygulamaları
  • Paraziter uygulamalar
  • Pet Taksi (Pet Taxi), Pet Nakil Hizmeti
  • Koruyucu hekimlik hizmetimizin kapsadığı tüm uygulamalar

Evde Veterinerlik Hizmetlerini Nasıl Alabilirim?

Hangi günler evde veteriner hizmeti veriyorsunuz? ve Evde veteriner hizmeti almak için nasıl bir yol izlemeliyim? bu konuda en çok aldığımız sorulardan. Evde veteriner hizmeti için randevu sistemi ile çalışıyoruz. Bu günleri talebe göre ve mümkün olduğunca sizin için uygun olan güne ve saate göre belirlemeye çalışıyoruz. Bu aşamada en önemli şey randevu almanızdır. Mutlaka önceden arayarak istediğiniz gün için randevu almalısınız.

Evde Veterinerlik Hizmeti Ücreti Nedir? Nasıl Belirleniyor?

Evde veteriner hizmeti ücreti de en fazla aldığımız sorulardan biri. Haklı olarak merak edilen bir konu. Bu hizmetimiz için kliniğimizdeki fiyat ne ise aynı fiyat uygulanmaktadır. Uygulamalar için ekstra fiyat eklenmez. Sadece bulunduğunuz bölge için yol ücreti eklenir. Yol ücreti bölgeye göre değişiklik göstereceğinden bize ulaşarak güncel fiyat bilgisi almanızı rica ediyoruz.

Pet Taksi için buradan bilgi alabilirsiniz.

Bizim için her bir evcil dost, bir aile üyesidir. Onların sağlığı ve mutluluğu, misyonumuzun merkezindedir. Bizimle birlikte, evcil dostlarınıza en iyi bakımı sağlamak ve onların sağlıklı bir yaşam sürmelerine destek olmak için adım atın. Onlar sizin için değerli, biz de onların sağlığı için buradayız.

Evcil dostlarınızın sağlık ve mutluluğu için bize ulaşın, çünkü onlar bizim için bir aile üyesinden daha fazlasıdır.

Sevgi ve Sağlıkla,

VetArt Veteriner Polikliniği